Día da Muller Traballadora

Fun traballar esta mañá,
todo listo para empezar.
O xefe chega e di algo
que, realmente, rompe o meu corazón.
"As cousas van tan lentas -di-
que non vos necesitamos xa."

Volvín a casa e falei co meu home
el non se inmutou.
Pero, entón, nos confiscaron o coche
e tuvimos que viaxar en autobús
e agora camiñamos tan lentos
que non poderemos recobrar o trote xamais.

Só hai unha cousa que
enturbia a miña mente:
o xefe vendendo o que fixen a semana pasada
e eu nin sequera podo vender o meu tempo.
Porque as cousas van tan lentas
que non nos necesitan xa.

Lle dixemos ao presidente
que a nazón necesita novos postos de traballo.
Sabedes que contestou o tolo?
O desemprego para a inflación!
Ben; agora o home é tan lento
que xa non necesitámolo máis.

Temos que unirnos todos
e falar deste problema
formar un pequeno plan
que sacuda a cidade.
Porque as cousas van tan lentas
que non podemos aguantar máis.
Porque as cousas van tan lentas
que non podemos alcanzalas;
podiámolo haber roto,
non tratedes de ignoralo,
non podemos aguantar máis.


As cousas van tan lentas

J.B. Hutto/Barbara Dane



Fotografía de Sam Rock



Comentarios

Publicacións populares