Vontade de amar 

Ás veces foi o meu soño 
vivir cunha 
que non estivese aí 
Como un peixe do océano 
que nadou río arriba 
A través de redes, 
á beira de anzois e osos famentos 

Ao facerse menos fonda a auga 
As miñas aletas doían 
do esforzo 
Nado durmido 
Sei que non podo dar marcha atrás 

Teño a vontade de amar 
Nunca a perderei 
Nunca perderei a vontade de amar 
Nunca perderei a vontade 
É como 
Algo que vén de alá arriba 

Podo ser como 
un lume na noite 
Sempre quente 
e emanando luz 
Pero chega un momento 
en que brillo demasiado forte 
Oh, son só un lume na noite. 

E agora as miñas aletas tocan o aire 
e o meu ventre 
roza nas rocas 
Aínda creo 
que hai alguén a quen preocupo 
E seguirei nadando ata que pare 

Teño a vontade de amar, 
a vontade de amar. 
Nunca perderei a vontade de amar 
nunca perderei a vontade 
É como 
algo que vén de alá arriba 

Son como un cantante no escenario 
Coas luces douradas 
E rabia líquida 
Que baixa das montañas 
ao mar 
Amor fresco que corre 
ségueme limpando 

Impide que se sequen 
as miñas branquias 
Pero distorsiona a miña forma 
de ver as cousas 
Ás veces vexo 
cousas que non están aí 
Como o meu amor verdadeiro, e impórtame 

Teño a vontade de amar, 
a vontade de amar. 
Nunca perderei a vontade de amar 
nunca perderei a vontade 
É como 
algo que vén de alá arriba 

Ás veces divago sen parar 
E repítome 
ata que todos os meus amigos fóronse 
E pérdome na neve 
e afógome na choiva 
E nunca volvo sentir o mesmo 

Recordo o océano 
do que xurdín 
Só un entre millóns iguais 
Pero en algures 
alguén me chama 
Son un arpoador e non podo, non serei domado 

Teño a vontade de amar 
a vontade de amar 
Nunca perderei a vontade de amar 
nunca perderei a vontade. 
É como 
Algo que vén de alá arriba 

Meu ben, se vexo aburrimento 
nos teus ollos 
Sei que o meu río quedou seco 
Pero non volverei atrás 
coa marea solitaria 
Comprei este billete e montarei ata o final 

Se nos atopamos polo camiño 
Por favor, mécete ao meu lado, 
mezámonos xuntos 
As nosas colas xuntas 
e as nosas aletas e a mente 

Deixaremos a auga 
e faremos que as nosas escamas brillen 
Alá arriba no sol 
e baixo o ceo 
Ata que toda a auga 
e a terra sáibano 

Ás veces foi o meu soño 
Vivir cunha 
que non estivese aí.



Will To Love

It has often been my dream
To live with one who wasn't there
Like an ocean fish who swam upstream
Through nets, by hooks, and hungry bears.

When the water grew less deep
My fins were aching from the strain
I'm swimming in my sleep
I know I can't go back again.

Got the will to love, the will to love.
I'll never lose it,
never lose the will to love,
Never lose the will.
It's like something from up above.

I can be like a fire in the night
Always warm and giving off light
But there comes a time
when I shine too bright
Oh, I'm just a fire in the night.

And now my fins are in the air
And my belly's scraping on the rocks
I still think someone really cares
And I'll keep swimming till I stop.

Got the will to love, the will to love.
I'll never lose it,
never lose the will to love,
Never lose the will.
It's like something from up above.

I'm like a singer on the stage
With the golden lights and liquid rage
Down from the mountains to the sea
Cool running love keeps cleansing me.

It keeps my gills from getting dry
But it distorts things in my eyes
Sometimes I see what really isn't there
Like my true lover, and I care.

Got the will to love, the will to love.
I'll never lose it,
never lose the will to love,
Never lose the will.
It's like something from up above.

Sometimes I ramble on and on
And I repeat myself till all my friends are gone
And get lost in snow and drown in rain
And never feel the same again.

I remember the ocean from where I came
Just one of millions all the same
But somewhere someone calls my name
I'm a harpoon dodger, and I can't,
won't be tamed.

Got the will to love, the will to love.
I'll never lose it,
never lose the will to love,
Never lose the will.
It's like something from up above.

Baby, if I see boredom in your eyes
I'll know my river has run dry
But I won't turn back with that lonely tide
I bought that ticket and I'll take that ride.

If we meet along the way
Please sway beside me, let us sway together
Our tails together and our fins and mind
We'll leave this water and let our scales shine
In the sun above and the sky below
So all the water and earth will know

It has often been my dream
To live with one who wasn't there.



Voluntad de amar

A menudo mi sueño ha sido
vivir con alguien que no estuviera presente,
como ese pez del océano que nada río arriba
sorteando redes, anzuelos y osos hambrientos.

Cuando el agua se hace menos profunda
mis aletas se resienten del esfuerzo.
Nado en sueños
y sé que no puedo dar marcha atrás.

Tengo la voluntad de amar, la voluntad de amar.
Nunca la perderé,
nunca perderé la voluntad de amar.
Nunca perderé la voluntad.
Es algo que viene desde arriba.

Puedo ser como un fuego en la noche,
siempre cálido y emitiendo luz
pero llega un momento
en que brillo demasiado fuerte.
Oh, soy sólo un fuego en la noche.

Y ahora que mis aletas están al aire
y mi vientre se destroza contra las rocas
sigo pensando que hay alguien a quien le preocupo
y seguiré nadando hasta el final.

Tengo la voluntad de amar, la voluntad de amar.
Nunca la perderé,
nunca perderé la voluntad de amar.
Nunca perderé la voluntad.
Es algo que viene desde arriba.

Soy como un cantante en el escenario
con las luces doradas y la rabia líquida
que baja desde las montañas hast el mar.
Amor fresco que corre y me purifica.

Que impide que se sequen mis branquias
pero que distorsiona mi forma de ver las cosas.
A veces veo cosas que no están ahí,
como mi amor verdadero, y me preocupa.

Tengo la voluntad de amar, la voluntad de amar.
Nunca la perderé,
nunca perderé la voluntad de amar.
Nunca perderé la voluntad.
Es algo que viene desde arriba.

A veces divago sin parar
y me repito hasta que todos mis amigos se van.
Y me pierdo en la nieve y me ahogo en la lluvia,
y nunca vuelvo a sentir lo mismo.

Recuerdo el océano del que surgí,
uno entre millones de iguales
pero en alguna parte alguien me llama.
Soy un arponero y, no puedo,
no seré domado.

Tengo la voluntad de amar, la voluntad de amar.
Nunca la perderé,
nunca perderé la voluntad de amar.
Nunca perderé la voluntad.
Es algo que viene desde arriba.

Cariño, si veo aburrimiento en tus ojos
sabré que mi río se habrá secado
pero no retrocederé hasta la marea solitaria.
Compré este billete y remontaré hasta el final.

Si nos encontramos por el camino
por favor, mécete a mi lado, balanceémonos juntos,
juntas nuestras colas, aletas y mente.
Dejaremos el agua y haremos que nuestras escamas brillen
allá arriba bajo el sol y bajo el cielo
hasta que toda el agua y la tierra lo sepan.

A menudo mi sueño ha sido
vivir con alguien que no estuviera presente.


American Stars' n Bars 
Neil Young 

Dedicado a J.G. R. (1954-1980) 

Comentarios

Publicacións populares