Era émulo da choiva benfeitora 

Era émulo da choiva benfeitora, o 
señor da xenerosidade, o protector 
dos homes; 

cando a miña man dereita prodigaba os dons 
no día da distribución dos agasallos, ou 
quitaba a vida aos inimigos no día 
do combate; 

e cando a miña esquerda tiña a brida que 
suxeitaba o corcel, asustado co ruído das lanzas. 

Pero agora, eu áchome en poder da catividade e a miseria, 
aseméllome a unha cousa sacra que foi profanada, 
a un ave a quen se se cortaron as ás. 

Xa non podo responder ao rogo do oprimido, 
nin do pobre. 
A alegría da miña faciana en sombriza tristeza; 
os pesares non me permiten pensar en ledicias; 
hoxe todas as olladas apártanse da miña, 

cando antes todas buscábanme.



Al-Mu'Tamid (1040-1095)


Representación de Al-Mu´Tamid en el Álcazar, fotografía de Cristina Fernández





Comentarios

Publicacións populares