QUEN DECIDE TODO ?


Non xogues cos meus nervios

Non xogues cos meus nervios
Teño a moral polo chan
E unha espiña na gorxa.
Xa non podo respirar.
Unha chea de cousas me aniquilan.
Por moito que diga, por moito que faga.
Ás veces esperto
E pregúntome para que seguir?
...
...

Miro unha foto 
Do gueto de Varsovia
Un mocoso con pucha
Levanta os brazos no alto.
Detrás del, un nazi
Satisfeito, seguro de si
Lle apunta nas costas
Co seu fusil indiferente.

Na cara do neno
Está todo o terror do mundo
A inocencia violada
A humanidade escarnecida.

O morro do podrecido
É o abuso do poder
A eterna cochada.
Todo poder está maldito.

Eu podería ser o neno
Eu podería ser o nazi 
Quen é o deus vicioso
Ben emboscado nos ceos
Que decide todo isto?
Que lle tiren das barbas
Que lle saquen os ollos
Que o arroxen á nada.

...
...


Joue pas avec mes nerfs

Joue pas avec mes nerf
J'ai un fip de travers
Une arête dans l'gosier
Je ne peux plus respirer
Plein de trucs me me sidèrent
J'ai beau dire j'ai beau faire
Parfois je me réveille
Et je m'dis porquoi faire.

...
...

Je regarde une photo
Du ghetto d’ Varsovie
Un p’tit môme en casquette
Lève les bras bien haut
Derrière lui, un nazi
Satisfait, sûr de lui
Lui braque dans le dos
Son flingue indifférent

Le visage de l’enfant
C’est la terreur du monde
L’innocence violée
L’humanité bafouée
La gueule du pourri
C’est l’abus du pouvoir
L’éternelle saloperie
Tout pouvoir est maudit

J’ pourrais être l’enfant
J’ pourrais être le nazi
Quel est le dieu vicieux
Bien planqué dans les cieux
Qui décide de tout ça?
Qu’on lui tire la barbe
Qu’on lui crève les yeux

Qu’on le balance au néant!

...
...

No juegues con mis nervios

No juegues con mis nervios
Tengo la moral por los suelos
Y una espina en gaznate.
Ya no puedo respirar.
Un montón de cosas me aniquilan.
Por mucho que diga, por mucho que haga
A veces despierto
Y me pregunto ¿para qué seguir?

...
...

Miro una foto 
Del ghetto de Varsovia
Un mocoso con gorra
Levanta los brazos en alto.
Detrás de él, un nazi
Satisfecho, seguro de sí
Le apunta en la espalda
Con su fusil indiferente.

En la cara del niño
Está todo el terror del mundo
La inocencia violada
La humanidad escarnecida.

La jeta del podrido
Es el abuso del poder
La eterna cerdada.
Todo poder está maldito.

Yo podría ser el niño
Yo podría se el nazi 
¿Quién es el dios vicioso
Bien emboscado en los cielos
Quién decide todo esto?
Que le tiren de las barbas
Que le saquen los ojos

Que le arrojen a la nada.

...
...


Joue pas avec mes nerfs
François Beranger


Comentarios

Publicacións populares