Se seis fosen nove

Se o sol se negase a brillar
Dáme igual, dáme igual
Se as montañas caesen ao mar
Paso, non son eu
Teño o meu propio modo de ver as cousas
Non vou a copiarte
Se seis fosen nove
Dáme igual, dáme igual
Se todos os xipis cortásense o pelo
Non me importa, non me importa
Teño o meu propio modo de ver as cousas
Non vou a copiarte
Brancos pescozos conservadores brillando pola rúa
Senalándome cos seus dedos de plástico
Esperan que pronto os da miña especie caiamos mortos
Pero penso ondear a miña bandeira freak ben alto
Axítaa, axítaa
Que caian as montañas mentres non caian sobre min
Senálame señor home de negocios, non podes vestir como eu
Eu son o que terá que morrer cando chegue a miña hora
Así que deixádeme vivir a miña vida como queira.

If 6 was 9
Jimi Hendrix (1942-1970)



Días incertos, fotografía de Emilio Blanco

Comentarios

Publicacións populares