Estrela

Se eu atopase a estrela que me guiase
eu a metería moi dentro do meu peito
e venerásea, se eu atopase a estrela
que no camiño alumáseme.

Como lóstrego de lume fuche
que no meu sentimento entraches.
Deixaches acendido o lume
e entre lapas deixáchesme.

Estrela lévame a un mundo
con máis verdades, con menos odio,
con máis clemencia, e máis piedades.

Racharemos as nubes negras
que nos axexan, que nos enganan,
abriremos un mundo novo
sen fusís, nin veleno.

Estrela se te atopase
daríasme ti a forza
que necesito para vivir
neste mundo de confusións,
de mísiles e de motores.

Ou talvez levaríasme
por camiños e por montes
onde ti alumas campos de amores
campos de nubes e corazóns.


Despegando
Enrique Morente

Dedicado a Estrela que viviu no mundo de fusís e veleno.


Fotografías de © Roque Soto




Comentarios

Publicacións populares