De telo sabido

De telo sabido
non tería dado todo nun principio
non tería sido a noite nas túas costas
nin conxelándote de frío.
De telo sabido
teríame ido sen dicirche nada
non tería sido tan duro contigo
non tería habido corazón na gorxa
Peor que o esquecemento
foi frear as ganas de verte outra vez
peor que o esquecemento
foi volver verte


Sóbranme motivos
pero fáltasme ti sobre a cama
e agora que as rúas están cheas de bandidos
cando necesito da túa madrugada
cando xa te fuches
cando me parte en dous dunha tallada
non tería dubidado en quedarme contigo
de ter sabido que non me esperabas
Peor que o esquecemento
foi frear as ganas de verte outra vez
peor que o esquecemento foi volver verte.
  


De haberlo sabido

De haberlo sabido,
no hubiera dado todo en un principio,
no hubiera sido la noche en tu espalda
ni congelándote de frío.

De haberlo sabido,
me hubiera ido sin decirte nada,
no hubiera sido tan duro contigo,
no habría corazón en la garganta.

Peor que el olvido
fue frenar las ganas de verte otra vez.
Peor que el olvido
fue volverte a ver, volverte a ver.

Me sobran motivos,
pero me faltas tú sobre la cama.
Y ahora que las calles están llenas de bandidos
cuando necesito de tu madrugada.

Cuando ya te has ido,
cuando me parte en dos el alma,
no hubiera dudado en quedarme contigo
de haber sabido cómo yo te amaba.

Peor que el olvido
fue frenar las ganas de verte otra vez.
Peor que el olvido
fue volverte a ver, volverte a ver.



Salitre 48
Quique González
 
 
Fotografía de © Roque Soto
 
 
 

Comentarios

Publicacións populares