A miña vida nada será se non é xunto ao río


Río e morte

Buwayb...

Buwayb...

Campás dunha torre que se perde no fondo do mar.

A auga nas xerras, o ocaso nas árbores,

verten as xerras campás de chuvia,

o seu cristal fúndese nun xemido

"Buwayb...Buwayb"

Escurécese no meu sangue a nostalxia

por ti, oh, Buwayb!

Oh, o meu río triste como a chuvia!

Desexaría correr nas tebras,

apertar os meus puños que levan os desexos dun ano

en cada dedo coma se eu levase ofrendas

cara a ti de trigo e flor.

Desexaría dominar os cumes dos outeiros

para ver a lúa

como penetra entre as túas beiras, esparexe sombras

e enche os cestos

de auga, peixes e flores.



Quixera internarme en ti, perseguir a lúa,

oír aos seixos tintinar ao teu paso na quietude

co piar de miles de paxaros sobre as árbores.

Bosque de bágoas es ti ou río?

Os peixes velan, dormen á alba?

E estas estrelas, seguen esperando

alimentar con seda a miles de agullas?

E ti Buwayb...

Quixera afogarme en ti, recoller madreperlas

para levantar con elas unha casa

que iluminase xunto ao verdor das augas e as árbores

a luz que derraman as estrelas e a lúa,

mentres inmerso en ti vou á alba coa baixa mar cara ao mar.

Pois a morte é un mundo misterioso que seduce os pequenos,

e a súa porta oculta está en ti, Buwayb.


Buwayb... Buwayb!

Vinte anos pasaron, como séculos cada ano.

Hoxe, cando envolven as tebras

e repouso no leito sen durmir

e agudizo os sentidos: árbore á alba

cheo de ramas, paxaros e froitos alerta,

sinto que o sangue e as bágoas como a chuvia

derrámaas o mundo triste:

campás de mortos nas miñas veas estremecen ao choro,

se densa no meu sangue a nostalxia

por unha bala cuxo xeo repentino atravesa

as entrañas do meu peito coma se o inferno queimase os meus ósos.

Quixera correr a axudar aos combatentes,

apertar os meus puños, losquear ao destino.

Quixera afogarme no meu sangue ata o abismo

para levar a carga do mundo xunto á humanidade

e resucitar a vida. A miña morte é vitoria!


Bad Shakir Al Sayyab

Fotografía de Roque Soto

Banda sonora:


Moon River - Jane Monheit

 

Comentarios

Publicacións populares