Películas

Películas na pantalla do meu televisor,
Unha casa lonxe do fogar,
Vivindo entremedias
Pero oio que algunhas persoas teñen os seus sonos.
Eu teño o meu.

Oio que as montañas están o mar ben,
A gloria da mañá está no viño,
E o orballo está a caer,
Os parrulos están a reclamar.
Si, eu teño o meu.

Ben, toda esa xente, pensa que xa o teñen feito
Pero non compraría, vendería, prestaría ou cambiaría
Nada do que teño para ser como un deles,
Antes volvería empezar de novo.

Ben, todos eses titulares,
Agora só fan que aburrirme
Estou profundamente ensimesmado
Pero encontrarei un xeito de saír,
E estarei ante ,
E traereiche un sorriso para os teus ollos.
Películas, películas.



Na praia
Neil Young


Fotografía de Roque Soto


En recordo de Juan Gabriel


Banda sonora:


Motion pictures - Neil Young


Comentarios

Publicacións populares