Rapaza do país do norte
Ben, se viaxas á feira do país do norte,
onde os ventos petan forte na fronteira,
dálle recordos da miña parte
a unha rapaza que vive alí,
noutro tempo ela foi o meu verdadeiro amor.

Se vas cando as tormentas de neve,
cando o río se xea e o verán remata,
por favor mira se leva un abrigo morno
que a protexa dos ouveadores ventos.

Por favor, mira se os seus cabelos penduran longos,
se dan voltas e voan sobre o seu peito,
por favor, mira por min,
se o seu cabelo cae longo,
dese modo é como mellor a recordo.

Pregúntome se me recorda sequera un pouco,
moitas veces pregueino,
na escuridade da miña noite,
na claridade do meu día.

Así que, se viaxas á feira do país do norte,
onde os ventos petan forte na fronteira,
dálle recordos da miña parte
a unha rapaza que vive alí,
noutro tempo ela foi o meu verdadeiro amor.



Bob Dylan


Fotografías de Don Hunstein (Bob e Suze)
e de  Roque Soto (Pitusa)






Comentarios

Publicacións populares