Sei o que significa

Sei o que significa o
adiviño
este murmurio aquí preto esta cousa apracible flúe
apracible e alegre
e eu por primeira vez inmóbil petrificado
no medio da corrente
eu duro eu xélido eu ausente eu atónito
ollando








Lo so quel che significa

Lo so quel che significa lo
indovino
 questo frusciare qui vicino questa cosa che calma fluisce
calma e gioiosa
 ed io per la prima volta immobile impietrito
 nel mezzo della corrente
 io duro io gelido io assente io sbalordito
 a guardare




Sé lo que significa 

Sé lo que significa lo 
adivino
este murmullo aquí cerca esta cosa que apacible fluye
apacilbe y alegre
y yo por primera vez inmóvil petrificado
en medio de la 
corriente
yo duro yo gélido yo ausente yo atónito
mirando.





Epittafio
Giorgio Bassani



Fotografías:

© http://www.giorgiobassani.it/

Comentarios

Publicacións populares