Canción prestada 

Estou subindo esta escaleira
A miña cabeza está nas nubes
Espero que sexa algo importante
Teño as miñas dúbidas.

Vexo aos patinadores
Deslizarse voando polo lago
O xeo ten seis pés de profundidade
Canto tempo tarda en conxelarse?

Busco terras pacíficas
Sen ningunha guerra na periferia
Un océano de mans que se axitan
Intentando apreixar o ceo.

Estou cantando esta canción prestada
que tomei dos Rolling Stones
Só neste cuarto baleiro
Demasiado colocado para escribila eu.

Estou subindo esta escaleira
A miña cabeza toca as nubes
Espero que sexa algo importante.



Borrowed Tune

I'm climbin' this ladder,
My head in the clouds
I hope that it matters,
I'm havin' my doubts.

I'm watchin' the skaters
Fly by on the lake.
Ice frozen six feet deep,
How long does it take?

I look out on peaceful lands
With no war nearby,
An ocean of shakin' hands
That grab at the sky.

I'm singin' this borrowed tune
I took from the rolling stones,
Alone in this empty room
Too wasted to write my own.

I'm climbin' this ladder,
My head in the clouds
I hope that it matters.



Canción prestada

Estoy subiendo esta escalera,
mi cabeza está en las nubes,
espero que sea algo importante
pero tengo mis dudas.

Veo a los patinadores
deslizarse volando por la superficie del lago.
El hielo tiene seis pies de profundidad.
¿Cuánto tiempo le habrá llevado?

Busco tierras pacíficas,
sin ninguna guerra en los alrededores.
Un océano de manos que se agitan
intentando agarrar el cielo.

Estoy cantando esta canción
que tomé prestada de los Rolling Stones.
Sólo en esta habitación vacía
demasiado colocado como para escribirla yo.

Estoy subiendo esta escalera,
mi cabeza está en las nubes,
espero que sea algo importante.




Tonight's The Night
Neil Young



Fotografías de © Joel Bernstein




Comentarios

Publicacións populares