É a miña vida

Tras o cristal 
dun frío hotel 
cae a choiva. 
Tarde sen sol, 
tarde de fogar. 
Tempo de lembrar. 
Penso que estou 
na miña nenez. 
Son o que quixen ser. 
Sempre viaxar, 
o mundo ver. 
Hai tanto que aprender. 
Ábrese o pano, 
un pouco de luz, 
xa todo vai empezar. 
Ritmo febril, 
que fai bailar. 
Fóra chovendo está. 

É a miña vida 
que vai percorrendo 
os montes e vales. 
É a música errante 
que vai de lugar en lugar. 
É a miña vida 
e quero que saiban 
que eu así o quixen. 
Un saúdo, 
un amor, 
un adeus 
e volver empezar. 

Branca parede, 
pobo español 
onde che coñecín. 
Bico fugaz, 
tarde de abril, 
rosas no teu xardín. 
Frases de amor, 
eu volverei. 
nunca che esquecerei. 
Cando me fun 
sorrinche, 
por, por dentro eu chorei. 

É a miña vida 
que vai percorrendo 
os montes e vales. 
É a música errante 
que vai 
de lugar en lugar. 
É a miña vida 
e quero que saiban 
que eu así o quixen. 
Un saúdo, 
un amor, 
un adeus 
e volver empezar. 

E é a miña vida 
que vai percorrendo 
os montes e vales. 
É a música errante 
que vai 
de lugar en lugar. 
É a miña vida 
e quero que saiban 
que eu así o quixen. 
Un saúdo, 
un amor, 
un adeus 
e volver empezar. 


Es mi vida

Tras el cristal 
de un frío hotel 
cae la lluvia. 
Tarde sin sol, 
tarde de hogar. 
Tiempo de recordar. 
Pienso que estoy 
en mi niñez. 
Soy lo que quise ser. 
Siempre viajar, 
el mundo ver. 
Hay tanto que aprender. 
Se abre el telón, 
un poco de luz, 
ya todo va a empezar. 
Ritmo febril, 
que hace bailar. 
Fuera lloviendo está. 

Es mi vida 
que va recorriendo 
los montes y valles. 
Es la música errante 
que va de lugar en lugar. 
Es mi vida 
y quiero que sepan 
que yo así lo quise. 
Un saludo, 
un amor, 
un adiós 
y volver a empezar. 

Blanca pared, 
pueblo español 
donde te conocí. 
Beso fugaz, 
tarde de abril, 
rosas en tu jardín. 

Frases de amor, 
yo volveré. 
nunca te olvidaré. 
Cuando me fui 
te sonreí, 
por, por dentro yo lloré. 

Es mi vida 
que va recorriendo 
los montes y valles. 
Es la música errante 
que va 
de lugar en lugar. 
Es mi vida 
y quiero que sepan 
que yo así lo quise. 
Un saludo, 
un amor, 
un adiós 
y volver a empezar. 

Y es mi vida 
que va recorriendo 
los montes y valles. 
Es la música errante 
que va 
de lugar en lugar. 
Es mi vida 
y quiero que sepan 
que yo así lo quise. 
Un saludo, 
un amor, 
un adiós 

y volver a empezar. 



Lone Star (1969)


Fotografías © http://www.grupo-lonestar.com/










Comentarios

Publicacións populares