Lume de orixe descoñecida

Un lume de orixe descoñecida
levou á miña moza
Un lume de orixe descoñecida
levou á miña moza
Varreuna lonxe
Da miña lonxitude de onda
Tragouna como o océano
Un lume espeso e gris

A morte veu varrendo
Polo corredor
Como o vestido dunha señora
A morte vén conducindo
Pola autoestrada
No seu traxe de domingo

A morte vén conducindo
A morte vén deslizándose
A morte vén
Non podo facer nada
A morte vaise
Debe haber algo
Que quede
A morte volveume tola 
Porque ese lume
levou á miña moza


A fire of unknow origin

A fire of unknown origin
Took my baby away
A fire of unknown origin
Took my baby away
Swept her up and off
My wave length
Swallowed her up like the ocean
In a fire thick and grey

Death comes sweeping
Thru the hallway
Like a lady's dress
I can't do nothing
Death comes riding
Down the highway
In its Sunday vest

Death comes driving
Death comes creeping
Death comes
I can´t do nothing
Death goes
There must be something
That remains
Death made me sick and crazy
Cause that fire
I took my baby away




Un fuego de origen desconocido


Un fuego de origen desconocido
Se llevó a mi chica
Un fuego de origen desconocido
Se llevó a mi chica
La barrió lejos
De mi longitud de onda
La tragó como el océano
Un fuego espeso y gris

La muerte vino barriendo
Por el pasillo
Como el vestido de una señora
La muerte viene conduciendo
Por la autopista
En su traje de domingo

La muerte viene conduciendo
La muerte viene deslizándose
La muerte viene
No puedo hacer nada
La muerte se va
Debe haber algo
Que quede
La muerte me volvió loca 
Porque ese fuego
Se llevó a mi chica



Wave (1979)
Patti Smith / Lenny Kaye


Fotografía de Ellen Terry, feita por Julia Margaret Cameron
Óleos nos que aparece Ellen Terry, pintados por George Frederic Watts



Comentarios

Publicacións populares