AMABLES COA MIÑA VELLEZ

Por unhas cantas cancións

Por unhas cantas cancións
nas que falaba do seu misterio, 
as mulleres foron
excepcionalmente amables
coa miña vellez.
Fan un recuncho secreto
nas súas atarefadas vidas
e lévanme alí.
Íspense
cada unha á súa maneira
e dinme:
"Mírame Leonard
mírame por última vez".
Despois inclínanse sobre a cama
e tápanme
como a un neno tremendo de frío.

Because of a few songs 

Because of a few songs 
wherein I spoke of their 
mystery, 
women have been 
exceptionally kind 
to my old age. 
They make a secret place 
in their busy lives 
and they take me there. 
They become naked 
in their different ways 
and they say, 
Look at me, Leonard 
look at me one last time. 
Then they bend over the bed 
and cover me up 
like a baby that is shivering. 


Por unas cuantas canciones

Por unas cuantas canciones
en las que hablaba de su misterio, 
las mujeres han sido
excepcionalmente amables
con mi vejez.
Hacen un rincón secreto
en sus ajetreadas vidas
y me llevan allí.
Se desnudan
cada una a su manera
y me dicen:
"Mírame Leonard
mírame por última vez".
Después se inclinan sobre la cama
y me tapan
como a un niño tiritando de frío.





Libro del anhelo
Leonard Cohen


Debuxos de Leonard Cohen



Comentarios

Publicacións populares