Es unha gran moza

Nosa conversa foi pasaxeira e gustosa
case me fixo perder o pé
e estou outra vez baixo a choiva,
e ti estás a pisar terra firme
dalgún modo fixéchelo
es unha gran moza.
   
Un paxaro no horizonte póusase nunha tapia
canta a súa canción por min porque quere
e eu son precisamente como ese paxaro,
cantando só para ti
agardo que poidas oír
oírme cantar a través destas bágoas.
   
O tempo é un reactor, 
móvese demáis
oh, pero que mágoa se todo 
o que compartimos non permanece
eu podo cambiar, xúroo, 
a ver o que es capaz de facer
eu podo facelo
podes facelo ti tamén.
   
O amor é tan sinxelo, por citar un tópico
ti sempre o soubeches, 
eu estouno aprendendo estes días
oh, sei onde podo atoparte,
na habitación de alguén
é un prezo que teño que pagar
es unha gran moza en todos os sentidos.

Un cambio na temperatura 
sábese que será extremado
pero, que sentido ten cambiar
os cabalos no medio da corrente?
Principio a perder os estribos,
cunha dor que para e comeza
como un sacarrollas no meu corazón
desde que estamos separados.


You’re A Big Girl Now

Our conversation was short and sweet
It nearly swept me off-a my feet
And I’m back in the rain, oh, oh
And you are on dry land
You made it there somehow
You’re a big girl now

Bird on the horizon, sittin’ on a fence
He’s singin’ his song for me at his own expense
And I’m just like that bird, oh, oh
Singin’ just for you
I hope that you can hear
Hear me singin’ through these tears


Time is a jet plane, it moves too fast
Oh, but what a shame if all we’ve shared can’t last
I can change, I swear, oh, oh
See what you can do
I can make it through
You can make it too

Love is so simple, to quote a phrase
You’ve known it all the time, I’m learnin’ it these days
Oh, I know where I can find you, oh, oh
In somebody’s room
It’s a price I have to pay
You’re a big girl all the way

A change in the weather is known to be extreme
But what’s the sense of changing horses in midstream?
I’m going out of my mind, oh, oh
With a pain that stops and starts
Like a corkscrew to my heart
Ever since we’ve been apart




Blood on the tracks (1975)
Bob Dylan
Copyright © 1974 by Ram's Horn Music
Renewed 2002 by Ram’s Horn Music
   
Fotogramas do filme Breakfast at Tiffany' s (1961), dirixida por Blake Edwards


Comentarios

Publicacións populares