Conexións amigas


  1. A mañá do 23 de marzo del 2017 comezaba normal; un día máis para facer xornalismo. Pero ás portas da miña casa, en Chihuahua, asasinarónme fronte ao meu fillo. Como a outros 104 xornalistas, nos últimos 12 anos, quixieron calarnos, pero alando
  2. Fundei un pequeno xornal; A Unión. Repartíao no meu taxi polas rúas do meu lugar Medellín, Veracruz. Ata que o 2 de xaneiro de 2015, homes armados chegaron á miña casa. Secuestráronme, torturáronme e asasináronme; como a outros 104 xornalistas. Pero alando
  3. O 15 de maio de 2017 fun asasinado en plena rúa, a plena luz en Culiacán, a mesma cidade onde nacín: Igual que a outros 104 xornalistas en México, nos últimos 12 anos, matáronme… Pero, Falando
  4. A mañá do 13 de novembro do 2008 dispoñíame a levar á miña filla á súa escola en Cidade Juárez. Abordei o meu auto e mentres me sentaba ao volante, un home disparoume na cabeza. Son outro dos 104 xornalistas asasinados en México que, a pesar de todo, Falando




Quixeron silencialos, pero non deixaremos que se apague a voz de Miroslava Breach, Javier Valdez, Moisés Sánchez y José Armando Rodríguez. lanzou a iniciativa para visibilizar o labor xornalístico no contexto da violencia en México.

Comentarios

Publicacións populares