SO YOU WANT TO BE A ROCK AND ROLL STAR?




Queridos rapaces amigos:

Michael Clarke. Non me coñeces, pero estou no Salón da Fama do Rock ' n  Roll. Era o  baterista de "The  Byrds". Fumos case tan populares como "The  Beatles". Nos anos 60, todos sabían quen eramos. Os teus pais lembrarán, eu fun unha famosa  superestrella do rock  and  roll. A miña banda tocou para millóns en todo o mundo. As nosas cancións, " Mr.  Tambourine Man", "Eight Miles High" e " Turn, Turn, Turn" aínda se reproducen constantemente na radio. Os nosos concertos esgotáronse a miúdo. Gañei moito diñeiro e tiña todo ao meu favor, incluído un problema que quero compartir contigo. Eu era un borracho o alcol matoume o 19 de decembro de 1993 cando tiña só 47 anos. É vergoñoso ter que compartir con vostedes miña estupidez que me produxo a morte. Pero necesitas saber que o que me sucedeu pode pasarche a ti. Deus, pode. Morrer de alcoholismo non é unha morte fácil. Tes dereito a saber a verdade. Realmente, necesitas saber toda a verdade.

The Byrds
Non deixes de ler a miña carta aínda. O que vou dicirlles é moi serio. Non é mentira. É hora de que lle conten os feitos de beber demasiada cervexa ou licores destilados. Necesitas saber os feitos sobre a horrible morte que sufrín e a dor insoportable e a vergoña que pasei ao final. Non morrín de demasiadas drogas como a cocaína ou herba. Morrín por demasiado alcol, que é realmente a droga máis letal de todas. Confía en min, isto non é broma.



Cando morrín só pesaba ao redor de 34 kilogramos. Fora un adolescente guapo e un home guapo que medía 1,90 metros e o meu peso normal era de 80 kilogramos. Era un verdadeiro home guapo e as mulleres amábanme cando estaba saudable, pero xusto antes de morrer era un desastre horrible. O meu rostro e a miña familia e os meus amigos non me recoñecían. Estremecéronme ao verme, parecía un esqueleto andante. Estaba tan débil que nin sequera podía sorrir.

Ed Sullivan  Performance 1965 
Comecei a beber alcol cando tiña 14 anos e ata dúas semanas antes de morrer, case non podía lembrar volver estar sobrio. Ás veces cando estaba borracho era malo. Estou seguro de que algúns dos meus amigos xa non puideron soportarme. Teño sorte de non matar a ninguén cando conducía ebrio e terminei no cárcere. Durante anos, bebía unha botella de vodka de 2 litros case todos os días e mentres estaba a tocar, bebía cervexa no escenario entre cancións. Cando era novo, non me importaba o que pasaría cando crecese e simplemente bebese, pero creme, cando crezas tes que vivir unha vida plena. Sei que o fixen, pero roubeime uns 30 anos para divertirme coa miña fama e o meu diñeiro e enganei ao meu fillo por ter ao seu pai. Por favor, creme cando digo: "Desexaría nunca tomar o primeiro grolo. Desexaría estar vivo hoxe".




Engancheime, iso é xusto: enganchado ao alcol. É aditivo do mesmo xeito que a cocaína, crack e moitas persoas como eu atopan imposible parar. Chámannos "alcohólicos". E para as persoas que comezan e engánchanse e non poden parar, é unha enfermidade mortal e pode levar a outros problemas graves como o embarazo na adolescencia, o abuso infantil, o crime e a morte accidental prematura. Para unha persoa nova o alcol é unha droga ilegal. O alcol é máis daniño que todas as outras drogas ilegais combinadas. Sei que podes conseguilo facilmente, seino. Pero non sexas estúpido como eu. Demasiadas cervexas ou outras bebidas alcohólicas poden arruinar a túa vida. Se se engancha, non pode terminar a escola e obter un bo traballo, pode perder a súa saúde e os seus amigos e familiares. Tamén tomei outras drogas, pero ningunha gústoume como o alcol. O alcol é tan adictivo que que se te enganchas non podes parar só ou mesmo se recibes axuda. É así de poderoso.



Xusto antes de morrer, meu fígado desintegrouse dentro do meu corpo. Poderías ver partes del rompéndose nas miñas entrañas cun tipo especial de radiografía que se tomou, chamada ecografía. Cando morrín meu fígado era do tamaño dunha moeda de dez centavos. O meu páncreas e riles tamén se viron afectados polo meu consumo de alcol. Como destruín o meu fígado con alcol, os meus refugallos non tiñan forma de abandonar o meu corpo e, como resultado, os meus  testículos incháronse ata alcanzar o tamaño dunha pelota de baloncesto. Nin sequera podes imaxinar o doloroso que era. Era coma se alguén tomase un martelo e golpease unhas 1000 veces e non se detivese. O meu peito, estómago e pernas incháronse tanto que era do tamaño dun loitador de sumo. Apenas podía moverme. Os meus ollos volvéronse amarelos e a miña pel  decolorouse polos refugallos tóxicos no meu corpo. Tiven que ir ao hospital para que os médicos puidesen  drenar o líquido  venenoso do meu abdome para evitar que explotase. Inseriron un catéter na vixiga a través da uretra para extraer os ouriños nunha bolsa de plástico atada á miña perna cunha correa elástica. Gritei coa dor. Perdín toda a miña dignidade e non houbo máis nada que puidesen facer para salvarme, polo que me enviaron a casa para enfrontar a morte.


Todos os meus órganos vitais deixaron de funcionar e o meu corpo comezou a marchitarse desde o interior. A dor era tan insoportable que mesmo a morfina que me deron non axudou. Non podía comer e sentía náuseas todo o tempo. Déronme supositorios para as náuseas, pero non fixeron ningún ben. Sabía que pronto ía morrer. Creme cando chegue o final, non é como pensas. Non queria marchar. Dúas semanas despois morrín. Antes de morrer, fixen que a miña alma xemelga, Susan Paul, prometéseme enviarche esta mensaxe. Por favor, por favor, dígolle con bágoas nos ollos, diga non ao alcol, a peor droga de todas e se xa ten un problema, pídalle aos seus pais, ao seu médico ou aos seus amigos que o axuden.

Se estás a beber á túa idade estás a abusar do alcol. Déixame advertirche que é unha crise na túa vida. Podería vivir para ser como eu e logo morrer despois de pesadelo en pesadelo como o fixen eu, ou podería morrer ou desfigurarme hoxe nun choque relacionado co alcol. E se bebe demasiado alcol nunha soa sesión, o envelenamento por alcol deterá a súa respiración e vostede morrerá.

O alcol é unha mala droga e unha mal viaxe. Por favor, pensa no que che dixen. Mira o que me fixo. Poderíache pasar a ti tamén. Así que se bebes, para! Se non podes deixar de facer todo o que estea ao teu alcance para obter axuda. Se aínda non empezaches a beber, nin sequera tomes o primeiro grolo. A miña primeira bebida finalmente matoume. Non quero ver o que me sucedeu a ningún de vostedes. Confía en min, senon queres sufrir como eu. Realmente, non é unha broma.



Deus bendígaos,
Con todo o meu amor, 
Michael Clarke 
Drummer of The Byrds




Michael morreu antes de que se completase o libro "Musician's As Artists" de Dick  Gautier e Jim  McMullan, no que se presenta a súa obra de arte. Cando Dick pediulle que contase a súa historia no libro, Michael escribiu "Entre hoteis, moteis, clubs, teatros, restaurantes, taxis, limusinas, avións, divorcios e xuízos, gústame pintar. Despois de todo, aforra nas facturas dos psiquiatras.

® meetingbenches.com

Gústame pintar fóra na baía ou no océano (e cear ao mesmo tempo). As paisaxes terrestres e mariños inspíranme a ser parte da natureza, a estar coa brisa, o ceo abafador, o sol ardente, as  motosierras, os follas movidas polo vento e as sirenas da policía. Encontro que os  picotazos dos mosquitos, o voo das gaivotas e os raios do sol melloran o ambiente. (Infinitamente máis seguro que facer unha xira, confía en min.)

Encántame pintar o deserto. Encántanme as cores e ver a vida prosperar a pesar de si mesma.

Escribir sempre foi unha fantasía miña, pero a música e a pintura son o primeiro.

O meu pai era artista e a miña nai era, e segue sendo, unha boa pianista de jazz. Así que supoño que estaba destinado a ser. A miña avoa tocaba o piano nas antigas salas de cinema para os silencios.

Pero o que todo isto ten que ver comigo non o sei aínda ". [ "Musician' s  As  Artists" por Dick Gautier e Jim  McMullan. ]


Nai
O legado de Michael non só está na súa música e arte, senón no seu desexo de compartir os detalles da súa tráxica e prematura morte por  cirrosis do fígado á idade de 47 anos como resultado dunha adicción ao alcol que comezou á idade de 14 anos. .

Foi o seu último desexo ir á televisión nacional para que todos os nenos de todo o país poidan ver o que lle sucede cando comeza a abusar do alcol na súa adolescencia. El dixo: "Quero dicirlles que lle digan que non ao alcol, é a droga máis mortal de todas! Quero dicirlles que se fagan coa vida a través da música e a arte".

Co-fundei esta organización como unha forma de cumprir a miña promesa a Michael de facer chegar a mensaxe da súa vida a todos os nenos para evitar que sufran da mesma maneira que el. 

Susan  Paul 
Co-fundadora da 
campaña para nenos sen alcol 
(http://www.alcoholfreekids.com)




Comentarios

Publicacións populares