16

Como amei tam desenfreadamente
na minha infância, na minha adolescência,
na minha mocidade, na minha madurez
na minha velhice, aborrecim
o amor na minha ancianidade.
Mas ao chegar a mui anciao, o amor
ficava já tam longe, que outra vez
me interessou, como unha moda indumentarária,
que ao passar muito tempo cobra novos encantos
e deixa de ser cúrsi, como cando
era recente a sus preteriçom.
E volvim a provar e a vestir
as velhas prendas.
Eram vistosas, mas o corpo meu
já nom lhes transmitía o lume de outros tempos.
E sentim-me umha máscara de um impossível
antroido, como cando no cenário
um truám fai de rei, com ceptro e como coroa,
e non podemos ver a vida no teatro.
Deixarei o disfarce na arca das lembranças.
Já nada acai a quem já nada é.



Fotografías de ® Monica Almeida/The New York Times


Reticências...
(1986 - 1989)
Ricardo Carvalho Calero







Comentarios

Publicacións populares