A  camela do deserto


Homenaxe a  Nefertiti e ás orixes negras da civilización



O meu pescozo é a gorxa dunha vasilla de arxila cocida, lisa e grácil

Na cima aparece a miña cabeza alta e firme como a dun griot mandinga

Velaquí o trofeo do meu orgullo

Aquí a miña descendencia

os meus fillos e as miñas fillas celebrando coas súas danzas as roldas dos días de mañá


Fillos e fillas do meu fogar

Orgullo das miñas orixes perdidas na apalpada da historia

Son vostedes os gardiáns do meu nome

Para a miña gloria enlázanse eses corpos e ata os límites do meu cranio

eríxense en coroa

É a epifanía do meu retorno ás fontes

a miña historia que habita no meu país


Son a camela do deserto cuxo longo pescozo compasa os pasos nos carreiros do mañá

Levareinos cara a oasis opulentos

Son o faro

A vixía con ollos de radar empolicados ás murallas do país perdido

A miña historia residente nas miñas terras ocre onde escintila a estrela do meu destino

Levareinos cara a oasis opulentos

Sophie Heidi Kam

Fotografías de Júrgen Liepe / BPK e circulodepoesia.co


Comentarios

Publicacións populares