MERGULLARME NO HORIZONTE

O nadador

Da mesma forma en que corría a semente que me creou,
superando aos demais, cos brazos aos seus costados,
a cabeza acenando e a súa columna, como unha aleta
que azoutaba, así, adoro aventarme
ao mar —tan fresco como
unha enorme palma tomando a miña cabeza,
abro os ollos e déixome levar pola auga que xace
como un peso sobre a terra, suspéndome nela
como un esperma. Nado lenta, placidamente  
e sinto que son o centro da vida, que estou
dentro de Deus e hai herba aceda en madexas, como
sangue xunto á miña cabeza. Desde a praia
só pode verse o océano, a ondada
ondulada— alí son un verdadeiro ser,
invisible, unha ameba que cabalga en saliva,
son como eses elementos nos que se converteu o meu pai:
fume, óso, sal. É unha das únicas
cousas que aínda gozo facer,
mergullarme no horizonte
e sentir como a súa nova vida é, can
limpa, branca, libre de dor, de erro—
o transo da materia.

Sharon Olds

Pinturas de ® Paul Roberts

Comentarios

Publicacións populares