OLLOS LIMPOS E A PEL DE ROSA

 

A hora

Tómame agora que aínda é temperán
e que levo dalias novas na man.

Tómame agora que aínda é sombría
esta apesarada cabeleira miña.

Agora que teño a carne recendente
e os ollos limpos e a pel de rosa.

Agora que calza a miña planta lixeira
a sandalia viva da primavera.

Agora que nos meus beizos repenica a risa
como unha campá sacudida á présa.

Despois..., ah, eu sei
que xa nada diso máis tarde terei!

Que entón inútil será o teu desexo,
como ofrenda posta sobre un mausoleo.

Tómame agora que aínda é temperán
e que teño rica de nardos a man!

Hoxe, e non máis tarde. Antes que anoiteza
e vólvase murcha a corola fresca.

Hoxe, e non mañá. Oh amante! non ves
que a enredadeira medrará alcipreste?

As linguas de diamante
Juana de Ibarbourou

Comentarios

Publicacións populares