Entre lusco e fusco, preto do río

Arde a rúa
ao sol de poñente
hai tribos agachadas preto do río
esperando que caia a noite.
Fai falta valor
fai falta valor
ven á escola de calor.
Sei o que teño que facer
para conseguir
que ti esteas tolo por min
ven ao meu lado e comproba o tecido
mais coida esas mans mozo.
Esa pomba sobrevoa o perigo
aprendeu nunha escola de calor.
Vas por aí sen prestar atención
e cae sobre ti unha maldición
nas piscinas privadas
as mozas ispen os seus corpos ao sol
non deas un paso
non deas un mal paso
isto é unha escola de calor.
Deixa que me achegue
deixa que me achegue a ti
quero vivir do aire
quero saír de aquí.
Arde a rúa ao sol de poñente
hai tribos agachadas preto do río
esperando que caia a noite estou.
Fai falta valor
fai falta valor ven á escola de calor.





Escuela de calor (Escola de calor)
Radio Futura


Forografías de © Emilio Blanco

Poolside with Kayla.© http://creativerehab.tumblr.com/



Comentarios

Publicacións populares