Postais galegas
Desde finais do século XIX coa expansión do industrialismo, comeza a orixinarse unha produción masiva dun dos medios de comunicación de masas, o cartelismo, que debido a novas técnicas litográficos ocuparon durante moitos anos un espazo senlleiro no ámbito da imaxe. Nese senso, Galicia no foi allea aos avances do cartelismo, que igual servían para anunciar unhas festas que para facer publicidade de produtos varios, cando non aparecían como divulgadores das excelencias da xeografía galega, incluíndo a súas cidades.
En relación cos carteis, hai que subliñar que en Galicia conxugaron tanto a tradición como a modernidade nas formas artísticas en que se desenvolvían. Nese senso, neste post desde enriba ata abaixo pódese comprobar como os máis destacados artistas plásticos desta terra contribuíron a dignificar dos carteis, principalmente desde principios do século XX á etapa da II República. Dese grupo artístico figuran traballos de Francisco Lloréns, Camilo Díaz Baliño, Veiras, Maside, Carlos Sobrino, Federico Ribas, Rafael Barros e Maruja Mallo.
En relación cos carteis, hai que subliñar que en Galicia conxugaron tanto a tradición como a modernidade nas formas artísticas en que se desenvolvían. Nese senso, neste post desde enriba ata abaixo pódese comprobar como os máis destacados artistas plásticos desta terra contribuíron a dignificar dos carteis, principalmente desde principios do século XX á etapa da II República. Dese grupo artístico figuran traballos de Francisco Lloréns, Camilo Díaz Baliño, Veiras, Maside, Carlos Sobrino, Federico Ribas, Rafael Barros e Maruja Mallo.
Comentarios