Estrelas de California 

Gustaríame esta noite repousar a miña pesada cabeza, sobre unha cama de estrelas de California. Gustaríame repousar os meus cansos ósos, sobre unha cama de estrelas de California esta noite. Encantaríame sentir a túa man tocando a miña e que me dixeses por que debería continuar. Si, daría a miña vida esta noite por repousar a miña cabeza sobre unha cama de estrelas de California. Gustaríame soñar que os meus problemas se esfumaron sobre unha cama de estrelas de California. Espertar do meu letargo e pasar outro día baixo as miñas estrelas de California. Colgan brillantes como as uvas dos viñedos e quentan os vasos dos amantes como un exquisito viño. Así que me gustaría invitar a todo o mundo a que soñe con este sono que teño, na nosa cama de estrelas de California.



California stars

I'd like to rest my heavy head tonight on a bed of California stars. I'd like to lay my weary bones tonight on a bed of California stars. I'd love to feel your hand touching mine, and tell me why I must keep working on. Yes I'd give my life to lay my head tonight on a bed of California stars. I'd like to dream my troubles all away on a bed of California stars. Jump up from my starbed. Make another day. Underneath my California stars. They hang like grapes on vines that shine, and warm the lovers' glass, like friendly wine. So I'd give this world just to dream a dream with you on our bed of California stars. I'd like to rest my heavy head tonight on a bed of California stars.




Estrellas de California

Me gustaría esta noche reposar mi pesada cabeza, sobre una cama de estrellas de California. Me gustaría reposar mis cansados huesos, sobre una cama de estrellas de California esta noche. Me encantaría sentir tu mano tocando la mía y que me dijeras por qué debería continuar. Sí, daría mi vida esta noche por reposar mi cabeza sobre una cama de estrellas de California. Me gustaría soñar que mis problemas se han esfumado sobre una cama de estrellas de California. Despertar de mi letargo y pasar otro día bajo mis estrellas de California. Cuelgan brillantes como las uvas de los viñedos y calientan los vasos de los amantes como un exquisito vino. Así que me gustaría invitar a todo el mundo a que sueñe con este sueño que tengo, en nuestra cama de estrellas de California.


Canción de Woody Guthrie


Pinturas de Rex Brandt

Comentarios

Publicacións populares