Esta noite, en Oakland

 Non vin aquí a cantar un blues.
Ultimamente, abro a miña boca

 & saen maravallas, ameixas amarelas.
Vin para facer do ceo un xardín.

 Dáme choiva ou dáme mel, querido señor.
O ceo non nos deu auga este ano.

Monto a miña bicicleta cara a un mozo, cando chegue alí
o que faremos non será fermoso

 nin amor en absoluto, pero será merecido.
Empecei a buscar homes para mollar a colleita.

 Ven, esta noite declaro que debemos movernos
no canto de rezar. Esta noite, ao leste de aquí,
dous mozos, un vestido co que podería ser sangue

 & un vestido co que podería ser sangue
anterior á ferida, atópanse & míranse con ira

 & Deus, esta noite, déixaos bailar! Esta noite,
a bala non existe. Esta noite, a policía

recorreu ao seu Deus buscando o perdón.
Esta noite, non enterramos nada, servimos a Deus

 sen necesidade de pas, servimos a Deus
cunha cadeira enferma & un irmán en prisión.

 Esta noite, deixa que cada home sexa o seu propio señor.
Deixe que ondequiera que dúas persoas atópense sexa unha reunión

 de luces antigas. Imos gastar o resplandor de mármore da lúa
berrando os nosos nomes ás estrelas ata que sexamos

 as estrelas. Oh, adorado Deus! Oh, doce pobo negro!
Estou bébedo & teño sede. Cando chegue ao mozo

 que me deixa practicar a fame con el
non lle darei o nome da túa máis nova pantasma

 dareille o meu corpo & o que faga con el
non será da miña incumbencia, pero direi mira,

 estiven a facelo o día enteiro, aínda así, sen choiva
aínda así, non teño ferida de saída

 e el dirá Esta Noite, quero levarte
como o fai a policía, desarmado & de golpe

& esta noite, cando soñemos, soñaremos con bailar
nunha cidade que amodo vólvese cinza.


Tonight, in Oakland


I did not come here to sing a blues.
Lately, I open my mouth

 & out comes marigolds, yellow plums.
I came to make the sky a garden.

 Give me rain or give me honey, dear lord.
The sky has given us no water this year.

 I ride my bike to a boy, when I get there
what we make will not be beautiful

 or love at all, but it will be deserved.
I’ve started seeking men to wet the harvest.

 Come, tonight I declare we must move
instead of pray. Tonight, east of here,
two boys, one dressed in what could be blood

 & one dressed in what could be blood
before the wound, meet & mean mug

 & God, tonight, let them dance! Tonight,
the bullet does not exist. Tonight, the police

 have turned to their God for forgiveness.
Tonight, we bury nothing, we serve a God

 with no need for shovels, we serve a God
with a bad hip & a brother in prison.

 Tonight, let every man be his own lord.
Let wherever two people stand be a reunion

 of ancient lights. Let’s waste the moon’s marble glow
shouting our names to the stars until we are

 the stars. O, precious God! O, sweet black town!
I am drunk & I thirst. When I get to the boy

 who lets me practice hunger with him
I will not give him the name of your newest ghost

 I will give him my body & what he does with it
is none of my business, but I will say look,

 I made it a whole day, still, no rain
still, I am without exit wound

 & he will say Tonight, I want to take you
how the police do, unarmed & sudden

 & tonight, when we dream, we dream of dancing
in a city slowly becoming ash.



Danez Smith

Fotografías © Button Poetry

Comentarios

Publicacións populares